2010. november 18., csütörtök

Reggeli meglepi

Reggel, illetve délelőtt nagy meglapatés ért, hiszen KÉT helyről is megkaptam a Kreatív blogger díjat.
 Elsőként Pertine üzenete várt, majd után hugom, Hékás, üzenete is megérkezett.
Megkaptam a KREATÍV BLOGGER díjat.
Köszönöm lányok!


Lássuk mi is a teendő: 
1. Köszönd meg, akitől kaptad!
2. Tedd ki a logót a blogra!
3. Linkeld be, akitől kaptad!
4. Add tovább további 7 blogosnak!
5. Linkeld be őket!
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket!
7. Árulj el magadról 7 dolgot!
Az első három pont kipipálva, lássuk kinek adom tovább:
-Jumának, akinek a melegsége és szeretete árad felém
-Sziszinek, Evusnak, Katicának, Pancsikának, akikkel együtt vagyunk CT-tagok több tervezőnél
-Elzakittynek - imádom az oldalait
-Eralillának - akivel még Geergosnál ismerkedtem meg és szeretem az oldalait.
És végezetül 7 dolog magamról:
1.  Imádom a családomat. Igaz a gyerekek néha az idegeimen támcolnak, de nem tudnék nélkülük élni.
2. Néha , igaz már egyre ritkábban, előjön bennem egy félelem, hogy Emma fejlődésében egy gubanc keletkezik.
3. Szeretek kirándulni.
4. Szeretek olvasni, igaz erre nem mindig van időm. Bár mostanában egyre többet sikerül. 
5.. Imádok "kézzel foghatót" alkotni, és szerncsére a gyermekeim már kezdik értékelni.
6. Nagyon szertnék néhanapján semmit sem csinálni.
7. Hugom hatására scrap-függő lettem. 




5 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm hogy rám is gondoltál :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!! Viszont küldöm Neked Én is, ha szabad mert igen is nagyon megérdemled!!
    Köszönöm!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy gondoltál rám és szeretném megerősíteni, hogy IGEN, a szeretetem árad Feléd. (Bővebben e-mailban írok Neked:-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy tetszenek az oldalaim!!!!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a díjat, megtisztelsz vele!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails