2011. március 21., hétfő

Nyertem!

Igaz, még a hosszú hétvégén történt, pontosabban 14-én, de eddig nem volt időm ezzel foglalkozni egyéb dolgaim miatt. 
Régóta nem próbálkoztam a DST-n azzal, hogy nyerjek egy készletet, mert időm sem igen lett volna rá, hogy azzal készítsek egy oldalt. Most egy kicsit lelassult körülöttem az élet, így megpróbálkoztam vele. A jóidőt kihasználva egész hétvégén csavarogtunk, és a gépet sem kapcsoltuk be. Így, amikor szerdán reggel megnéztem az üzeneteimet, teljesen meglepődtem. Ugyanis teljesen elfelejtkeztem róla, hogy bejelentkeztem Cali Enchated tea készletére. A három nyerets közül az egyik én voltam:). Nagy örömmel készítettem el az oldalaimat.
HA te is szeretnéd ezt a fantasztikus készletet, akkor az Angels Scrap Shopban megtalálod.
Az oldalaim:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails