2011. november 29., kedd

ScrapBird challenge

Mivel volt egy kis időm, elkészítettem a ScrapBird havi kihívásához a hiányzó 4 oldalamat.

Az első az All About me: Ennke témája a halloween. Pontosabban, hogyan ünnepeljük a halloweent. Oldalamhoz egy saját készítésű töklámpás fényképét, és Ádám ovis farsangi képét használtam. A készlet Le petit scrap - Scarry Time, mely megtalálható a ScrapBirdbe.






A második, az Idézet: Ezt Nathalie Yummie készletével készítettem, és egy Ursula Anderss idézethez készült, mely szabad fordításban annyit jelent, hogy vigyáz a virágokra és a macskájára; élvezi az ételt és így éli az életét.


Harmadik, a Recept:  Ez igen érdekes volt, számomra szokatlan oldal született. a recept a következő: 
- 1 solid  papír (lehet több) 

- 1 mintás papír (lehet több)
       - 1 keret          ( 1-3 kép / papír)
         - 1 festék fröccs   /  grunge ecsetet
Oldalamhoz Nathalie Silver and gold készletét használtam.




A negyedik: a Téma:  a Hónap témája a gyerek csokival. Ehhez Kittyscrap Sweet day készletét, és Brigi fényképét használtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails