2011. december 28., szerda

ScrapBird kihívások

A karácsonyi készülődés az oviba beszoktatás miatt nem igazán maradt időm a ScrapBird kihívásra. Sajnos a szünetet sem úgy terveztem, hogy itthon ülünk, de mivel Ádi beteg lett, így a négy fal közé vagyunk bezárva. Ráadásul még feküdnie is kell, így a nagy játék is kizárva. Kihasználva az időt, hogy a gyerkőcök az ágyba vannak, mert Emma szolidaritásból fekszik, elkészítettem a hiányzó oldalaimat:

ATC kihívás: Ebbe a hónapba kedvenc karácsonyi díszünket kellett megmutatni a karácsonyfán. Az enyém anyu horgolt munkái, különösen az angyalok tetszenek. Felhasználtam hozzá a ScrapBird - erry Christmas collabot.

Szín kihívás: Ehhez Mamrotka készített egy minit, mellyel elkészítettem az oldalam.

Inspirációs kihívás: Egy újabb mini, ugyancsak Mamrotkától. Egy csillag, egy szál virág, egy masni és egy papír alkotta a készletet.

Idézet kihívás: Burton Hillis idézete a karácsonyról, családról és ajándékról. Oldalamhoz tavaly kszült fényképet, és Le petit scrap I still beleive készletét használtam.

Recept: Hozzávalók:
                          1 szolid papír
                          2 képkeret
                          1 festékfröccs
                          5 virág
                          1 öltés
Sokáig kerestem a készleteim közül, végül Rossi Cute as You lett a befutó.
                   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails