2011. szeptember 12., hétfő

Kittyscrap - Boule de coton

Olyan fantasztikus készletet hoztam Agnestől ezen a héten, aminek egyszerűen nem tudtam ellenállni, azonnal alkotni kezdtem vele. A fürdők világába vezet, és oylan a színvilága,a mi számomra egyszerűen mesés!! A drappnak és a barnának ezt a finom árnyalatait a fehérrel ötvözte, és nem is találsz benne mást:). Az első oldalam pillanatok alatt megszületett, mert ez úgy jött a tudat alatt. A második oldalammal azért voltam bajba, mert tudtam hogy egy pakolós oldal lesz ezzel a fényképpel, de nem tudtam választani a hátterek közül. Végül Jolanda(Jellebelleke's design) Stars and Stripes templatet felhasználva készítettem el az oldalam.


A készletet megtalálod a ScrapBirdbe, a MCB-ba és az ASS-be.
Az oldalaim:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails