2011. szeptember 1., csütörtök

Le petit scrap - Coquillages et crustacés

Yohann készletével csodás albumot tudsz varázsolni a nyári fényképekből. Oldalamhoz olyan fényképeket használtam, amit egy forró nyári napon, nem olyan sok volt az idén, anyuéknál a kertben készítettem. Itt még hosszú haja volt Emmának. Alapnak Jellebelleke's design Summer ends templatet választottam.
Nem tudtam kihagyni a második oldalt, ugyanis láttam vkinél, sajnos csak inspirációs oldal volt, és nem tudom, hogy ki készítette, egy ötletet, ami pont passzol a készlethez, és még fényképem is van hozzá. Egy vízalatti barlangot ábrázol. Az én fényképem az Aggteleki cseppkőbarlangban készült, de szerintem tökéletesen illik ebbe a környezetbe.


A készletet megtalálod a Digi-Boutikba, a Digiscrapbookingba és a ScrapBirdbe.
Az oldalam:
GSO by dida1357


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails