2011. október 18., kedd

Azur Scrap - Spookylious és ScrapBird új kihívás

Tetszenek a halloweenes készletek, főleg a szellemek. Most még sem ezzel a részével foglalkoztam a készletnek, bár ma lelkileg nagyon magam alatt voltam. A ScrapBirdnél most van egy új kihívás, amin magadról kell egy oldalt készíteni. Én ritkán szerepelek a fényképeken, ráadásul a kihíváson lehetőleg friss kép kell, hogy szerepeljen. Ezért egy képről, amin a gyerekekkel szerepelek, "kivágtam" magam, és azt tettem az oldalra. A háttérbe elsőre beleszerettem, és már csak egy kis díszítés kellett, mintha egy búcsúlevél lenne.

A készletet megtalálod a SCrapBirdbe és a CSD-be, de ne tévesszen meg, hogy a készletek Nathalie Scrap and Design néven szerepelnek, ugyanis ezen a néven fog Azur tovább dolgozni.
Az oldalam:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails