2011. október 10., hétfő

Kittyscrap - Child memories és promo

Agnes készletét meglátva, rögtön a gyerekkori fényképeim között kezdtem keresgélni. Több is talonba volt, végül ezt választottam, amin igazán kicsi vagyok. / Azóta sem nőttem nagyra/. A háttérbe meg egyszerűen beleszerettem.
A legviccesebb az egészbe, hogy ma bementünk a pékségbe, és vettem 2 perecet a gyerekeknek. Még jó, hogy nem engedtem meg nekik, hogy rögtön nekilássanak megenni. Így én, mint előkóstoló, mert én is imádom a perecet, majd először megnézem, hogy milyen. Hát olyan igazi. Már aki érti. Szóval jó kemény és tele van sóval.
Vagyis nem a gyerekeim fogainak való!

A készlet a ScrapBirdbe, az ASS-be és az MCB-ba kapható.
Az oldalam:
GSO by dida1357

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails